​Nace a marca Enoturismo Galicia, que reúne catro das denominacións de orixe

|

Enoturismo


O Clúster Turismo de Galicia creou a marca Enoturismo Galicia, que busca a promoción conxunta de catro das cinco denominacións de orixe da Comunidade --Rías Baixas, Ribeira Sacra, Monterrei e O Ribeiro--.


A Praza de Abastos de Santiago acolleu a presentación desta iniciativa que ofrece diversas rutas vitinícolas e paquetes turísticos polas adegas, restaurantes, monumentos e paisaxes destas catro denominacións de orixe, que se agrupan nunha mesma web.


No acto, o secretario do Clúster do Turismo de Galicia, Cesáreo Pardal, remarcou o "gran esforzo" que supón esta unión entre denominacións de orixe para "mellorar a comercialización e internacionalización" dos viños, mediante un traballo conxunto para a promoción.


Respecto diso, a directora de Promoción de Turismo de Galicia, Carmen Pita, destacou que este é "un día de celebración", á vez que lembrou que esta marca súmase a outras propostas como 'Paseando entre viñedos' ou os trens turísticos. Todo iso, nun momento de incremento "continuado" do sector do viño en Galicia, que cada vez atrae a máis mercados como o asiático.


VISIÓN DAS DENOMINACIÓNS


Así, o presidente da Ruta do Viño de Rías Baixas, Juan Gil Araújo, valorou a importancia deste traballo conxunto para "desestacionalizar o turismo" e poder "competir con outras zonas de España".


Tras destacar que as rutas polas adegas de Rías Baixas recibiron en 2015 máis de 90.000 visitantes, Gil Araújo referiuse ao "potencial de desenvolvemento" que ten a unión de gastronomía, paisaxe e patrimonio para "aproveitar o boom turístico xeneral".


Así mesmo, o presidente da Ruta do Viño de Ribeira Sacra, José Manuel Rodríguez González, reflexionou sobre como esta será unha "ferramenta" para "dar a coñecer o interior de Galicia", a través dunha proposta que é "moito máis que viño".


Nesta liña, a vicepresidenta do consello regulador de Ribeiro, Concepción Iglesias, remarca que esta iniciativa supón "un paso máis" para que Galicia se consolide como un "territorio enoturístico" a través dunha experiencia "espléndida", que neste caso inclúe un patrimonio que vai desde a cultura castrexa ata a Idade Media.


Pola súa banda, o director técnico da DO Monterrei, Luís Miguel López Núñez, valorou esta iniciativa de "unir todo o potencial" destas zonas e dar a coñecer estes viños tanto en Galicia como en España e o exterior.


Nesta presentación houbo unha cata con maridaxe dos viños das catro rutas a cargo do premiado enólogo Nacho Costoya, con tapas elaboradas para cada un dos caldos polos chefs Kike Piñeiro e Eloy Cancela.

relacionada ​Os viños galegos apostan por conquistar os mercados internacionais

Sin comentarios

Escribe tu comentario




No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Pressdigital
Plaza de Quintana ,3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Condiciones de uso Consejo editorial
Powered by Bigpress