La denuncia del PP es que personas muy enfermas o con alzheimer han recibido las papeletas de voto por correo sin haberlas solicitado. “Saltou a lebre cando empezaron a chegar os votos e os carteiros se atopaban con que quenes tiñan que firmar a recollida, en moitos dos casos non estaban en condición de facelo”, aseguran los conservadores en un comunicado.
Los conservadores añaden que “aumentaron moito as solicitudes de voto por correo, e na maioría polo que vemos non se cortaron, e xente que non está ben para facelo”. El Partido Popular de Castro Caldelas ha denunciado lo sucedido ante la Junta Electoral Provincial de Ourense, que todavía no se ha pronunciado.
Los denunciantes no acusan publicamente a ningún partido. Eso sí, critican a la empresa pública, por, en su opinión, entregar las papeletas a personas que es evidente no están en condiciones de votar. El PP local reclama que la Justicia bloquee el voto por correo allí hasta que el proceso judicial determine si se deben contar estos sufragios o no.