Movemento Alternativo Sindical (MAS) en Navantia Fene demandou que un dos dous buques petroleiros contratados pola navieira Ondimar á empresa naval pública se realice nas instalacións da antiga Astano.


O sindicato sae así ao paso da polémica suscitada entre os comités de empresa dos estaleiros da Baía de Cádiz e da ría de Ferrol, tras o anuncio realizado pola dirección de Navantia de que repartirá a carga de traballo entre ambos os estaleiros dalgúns bloques dos buques para a navieira do grupo Ibaizabal, alegando atrasos na execución dos mesmos.


"As nosas bancadas están baleiras, criando telarañas", sinalan nun comunicado, lamentando que "estas instalacións sempre estiveron condenadas a bailar coa máis fea", aludindo ao veto á construción naval civil que se estendeu desde xaneiro do 2005 a decembro de 2014 e ao "relego ao campo off-shore".


Así, tras criticar a "imposición da actividade eólica" e "dedicar o estaleiro para facer as estruturas que menos valor engadido producen", reprochou que "outros fabrican as plantas de xeración de electricidade", en referencia ao centro de traballo de Puerto Real.


"O proceder á repartición de carga de traballo entre centros de Navantia non é nada novo", lembran, indicando que "xa se produciu en máis dunha ocasión e casualmente en sentido de norte a sur", tal e como ocorreu recentemente na construción do buque flotel para Pemex.


A pesar diso, aseguran non buscar "a confrontación" entre os seus homólogos de Ferrol ou Baía de Cádiz, senón que lamentan que "a tan cacareada unidade do sector se faga anacos ante períodos de escaseza de carga de traballo".


"Demandamos aos nosos compañeiros e á dirección de Navantia que se deixen de confrontacións", e "apliquen o sentido común" para, "no canto de construír os barcos por bloques en distintos centros, encarecendo así o produto final", que "se acorden de que en Fene teñen as bancadas baleiras e á súa disposición para que tal e como debería de ser fágase un buque en cada estaleiro".

POWERED BY BIGPRESS