Zara, entre as marcas máis relevantes para os 'millennials' chineses
Nike, Uniqlo e Adidas, entre as favoritas dos mozos e mozas chineses
Zara, o buque insignia do Grupo Inditex, é unha das marcas máis relevante para os mozos chineses, segundo se desprende do informe realizado pola consultora asiática RTG Consulting.
En concreto, a denominada xeración 'E' ou 'Millennial', que comprende aos nados entre 1981 e 2000, sitúan a Zara no posto sexto das marcas máis relevantes nunha clasificación onde a multinacional estadounidense Apple é a máis valorada.
Zara conta con preto de 2.170 establecementos repartidos por todo o mundo, mentres que no mercado chinés ten 182 establecementos.
Por detrás de Apple sitúanse firmas tecnolóxicas como a 'app' We Chat, o 'paypal' chinés AliPay ou a plataforma de comercio electrónico Taobao.com, mentres que na quinta praza sitúase Adidas, seguida pola firma española, Nike, Uniqlo, o motor de procura Baidu e a insignia de moda sueca H&M.
"XERACIÓN Z"
A xeración 'Z', a primeira de nativos dixitais que comprende aos nados entre 1994 e 2010, tamén teñen a Zara entre as súas marcas máis relevantes, xa que a sitúan na quinta praza por diante de Converse, WeChat, Samsung, Apple ou New Balance.
Xiaomi, a firma tecnolóxica chinesa, ocupa a primeira praza para esta xeración de chineses, seguido polas firmas de moda deportiva adidas, Nike e a xaponesa Uniqlo, que se sitúa por diante de Zara.
O informe pon de manifesto as preferencias de ambas as xeracións polas marcas de moda, sendo adidas a máis valorada tanto polos 'millennials' como pola xeración 'Z', mentres que Zara é máis apreciada pola xeración 'E', que a sitúa na segunda praza, unha posición mellor que a otorgada polos nativos dixitais, que a colocan no cuarto posto.
A consultora asiática RTG Consulting tamén pon de manifesto os gustos de ambas as xeracións no sector da alimentación e das bebidas: os 'millennials' apostan pola cadea KFC, Starbucks, Coca-Cola e McDonalds, mentres que a xeración 'Z' decántase por Pepsi, KFC, Starbucks e McDonalds.
Escribe tu comentario