A firma automobilística francesa Citroën ten o obxectivo de incrementar un 30% as súas vendas mundiais ata 2021, para o que está a implementar unha ofensiva de produto internacional e unha estratexia 360 graos no seo da empresa, segundo informaron desde a compañía no marco da presentación da terceira xeración do urbano C3.


Desde a compañía explicaron que entre os seus obxectivos estratéxicos tamén se contempla o situarse no podio das marcas de automóbiles máis recomendadas polos usuarios, así como converterse nunha referencia no que se refire a confort dos seus vehículos para os clientes.


Para lograr estes obxectivos, a corporación está a buscar dotar á súa gama de produto dunha coherencia estética, de forma que os novos modelos manteñan una mesma liña de deseño e que sexan facilmente recoñecibles como Citroën, á vez que contará cunha oferta nova e renovada.


Desta forma, a firma do dobre chevron ten previsto lanzar un novo modelo de relevancia nas rexións nas que está presente cada ano, á vez que estima dispoñer dunha gama de produto máis internacional, formada por unha base de oito modelos globais, idénticos nas diferentes rexións, aos que se poden sumar outros.


A compañía resaltou que os novos vehículos que poñerá á venda, entre os que tamén se atopa a terceira xeración do C3, contarán coa última tecnoloxía desenvolvida polo Grupo PSA, como as plataformas ou as transmisións, aínda que tamén dispoñerán de innovacións propias da marca.

POWERED BY BIGPRESS