Citroën fixa como obxectivo ser unha das marcas máis recomendadas polos condutores
A firma automobilística está inmersa nun cambio de estratexia internacional e lanzará un novo modelo cada ano.

A firma automobilística francesa Citroën ten o obxectivo de incrementar un 30% as súas vendas mundiais ata 2021, para o que está a implementar unha ofensiva de produto internacional e unha estratexia 360 graos no seo da empresa, segundo informaron desde a compañía no marco da presentación da terceira xeración do urbano C3.
Desde a compañía explicaron que entre os seus obxectivos estratéxicos tamén se contempla o situarse no podio das marcas de automóbiles máis recomendadas polos usuarios, así como converterse nunha referencia no que se refire a confort dos seus vehículos para os clientes.
Para lograr estes obxectivos, a corporación está a buscar dotar á súa gama de produto dunha coherencia estética, de forma que os novos modelos manteñan una mesma liña de deseño e que sexan facilmente recoñecibles como Citroën, á vez que contará cunha oferta nova e renovada.
Desta forma, a firma do dobre chevron ten previsto lanzar un novo modelo de relevancia nas rexións nas que está presente cada ano, á vez que estima dispoñer dunha gama de produto máis internacional, formada por unha base de oito modelos globais, idénticos nas diferentes rexións, aos que se poden sumar outros.
A compañía resaltou que os novos vehículos que poñerá á venda, entre os que tamén se atopa a terceira xeración do C3, contarán coa última tecnoloxía desenvolvida polo Grupo PSA, como as plataformas ou as transmisións, aínda que tamén dispoñerán de innovacións propias da marca.
Citroën dejará la camiseta del Celta tras 31 años
Escribe tu comentario