#Claves de la semana
O XIGANTE TÉXTIL SEGUE MEDRANDO

O Grupo Inditex amplía vendas e beneficios e crea 10.000 empregos nun ano

Europa acapara o groso da facturación e Asia vai a máis


|

Inditex obtivo un beneficio neto de 1.166 millóns de euros no primeiro semestre do seu exercicio fiscal (desde o 1 de febreiro até o 31 de xullo), o que supón un aumento do 26% respecto ao mesmo período do ano anterior, segundo informou este mércores á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

As vendas situáronse en 9.421 millóns de euros, o que supón un incremento do 17%, con crecementos positivos en todas as áreas xeográficas, mentres que as vendas en tendas comparables creceron un 7%, que se suma ao crecemento do 4,5% obtido no mesmo período de 2014.

Por áreas xeográficas, Europa (sen España) concentrou o 42,7% das vendas, fronte ao 45,6% dun ano antes, mentres que Asia acaparou o 25,2% da facturación, por encima do 21,7% dun ano antes, e España, o 17,4%, fronte ao 19,3% do primeiro semestre do ano anterior. Pola súa banda América concentrou o 14,7% do total, fronte ao 13,4% dun ano antes.

Desta forma, a compañía galega cumpre as previsións dos analistas, que xa apuntaban que os resultados se verían impulsados de forma significativa debido ao tipo de cambio favorable pola depreciación do euro e a recuperación do consumo.

A marxe bruta ascendeu a 5.471 millóns de euros, un 17% superior ao do exercicio anterior, situándose no 58,1% das vendas.

O beneficio bruto de explotación (Ebitda) alcanzou os 1.970 millóns de euros, un 22% máis, á vez que o beneficio neto de explotación (Ebit) situouse en 1.489 millóns, un 25% superior.

Respecto ao comezo do segundo semestre, no período comprendido entre o 1 de agosto e o 10 de setembro de 2015 as vendas en tenda e 'online' a tipo de cambio constante creceron o 16%.

MAIS DE 10.000 EMPREGOS

O grupo mantivo neste semestre un "forte ritmo" de xeración de emprego e creou máis de 10.000 empregos novos nos últimos doce meses, até totalizar un persoal de 141.192 persoas.

Destes novos empregos, 2.532 orixináronse en España, como consecuencia tanto do efecto sede, debido ao crecemento internacional do grupo, como dos investimentos dirixidos ao aumento de capacidade operativa das instalacións en España.

Inditex mantivo os gastos operativos baixo "estrito control" durante o período, para finalizar crecendo un 15%, principalmente como resultado da nova superficie comercial aberta e os gastos variables vinculados ao crecemento de venda. Os gastos operativos inclúen todos os gastos de lanzamento das novas aperturas.

A compañía subliñou que o crecemento do espazo comercial no semestre está en liña co programa previsto para este ano, cuxa investimento ordinaria se estima ao redor de 1.350 millóns de euros.

Todas as cadeas do grupo incrementaron a súa presenza internacional, elevando en 94 o número de tendas no semestre, até 6.777 en total, e realizando aperturas en 35 mercados.

Zara e Zara Home foron os formatos cun maior número de aperturas netas, 24 e 25 respectivamente. Todas as rexións sumaron novas tendas.

A este incremento da superficie comercial han contribuído ademais moi especialmente as ampliacións de 'flagships' dos diferentes formatos.

Entre as aperturas máis destacadas do segundo trimestre destacan as novas tendas Zara en Bruxelas (Avenue da Toison d'Or), Amsterdam (Nieuwenduk) ou en Vladivostok (Svetlanskaya), a capital rusa do Pacífico; a de Pull&Bear na cidade suíza de Lausanne (Place du Molard), a primeira da cadea neste país; ou o novo Massimo Dutti en Baden-Baden (Lange Strasse).

Zara Home abriu tendas en céntricos emprazamentos de dous importantes capitais: Berlín (Kurfurstendamm) e Xenebra (rue da Croix d'Or), esta última a primeira da cadea de fogar de Inditex no mercado suízo, e Oysho renovou a súa presenza no Paseo de Gràcia de Barcelona cunha nova 'flagship' con tres plantas.

Ademais, Zara realizou neste trimestre a reforma, ampliación e implantación da súa nova imaxe de tenda en lugares tan significativos como Hamburgo (Mönckbergstrasse), Londres (Covent Garden) ou México D.F. (Perisur).

VENDA 'ONLINE'

O grupo opera na actualidade tendas online en 28 mercados. Ao longo deste mes de setembro comezáronse operacións de Zara.com en Hong Kong, Macao e Taiwan e lanzouse en China as tendas por internet de Oysho, Massimo Dutti, Stradivarius e Pull&Bear.

Por último, de acordo co aprobado pola xunta de accionistas celebrada o 14 de xullo, o martes 3 de novembro de 2015 realizarase o abono do dividendo ordinario complementario e o dividendo extraordinario, por un valor bruto conxunto de 0,26 euros por acción. Complétase así o dividendo total de 0,52 euros por acción correspondente ao exercicio 2014.

Última hora

Sin comentarios

Escribe tu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Última hora
Cabeceralomasleido 1
Cabecerarecomendados 1

Galiciapress
Plaza de Quintana, 3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidad - Configuración de cookies - Consejo editorial - Publicidad
Powered by Bigpress
CLABE