​Os 'millennials' galegos, os segundos que máis televisión consomen

|

Televisiontelespectadoraudiencia


Os 'millennials' --nados entre 1980 e 1995-- dedican unha media de 2 horas e 40 minutos ao día para ver a televisión (2 horas e 37 minutos de televisión lineal, á que se suman outros tres minutos en diferido), segundo un informe elaborado por Barlovento Comunicación, a partir de datos de Kantar Media.


Deste xeito, no período estudado (1 xaneiro - 18 outubro de 2016), esta xeración de consumidores dedicou a ver a televisión lineal unha media de 157 minutos diarios (dúas horas e 37 minutos), é dicir, 70 minutos menos que o total de individuos 4+. Ademais, o visionado en diferido é de 3 minutos (o 2% do total).


Así mesmo, a investigación mostra como este grupo (mozos de entre 21 e 36 anos) representa o 13,9% do total do consumo de televisión, é dicir, teñen unha representación inferior ao seu peso no universo da poboación (21,1%).


Ademais, un total de 5.681.000 de 'millennials' (o 63,4% deste grupo) ve a televisión diariamente polo menos un minuto, segundo mostra o estudo, que engade ao mesmo tempo que o domingo é a xornada na que máis tempo pasan vendo a televisión (175 minutos).


OS 'MILENNIALS' GALEGOS, SEGUNDOS NO 'RANKING'


Por rexións, os 'millennials' que máis consomen son os estremeños (183 minutos de media diaria), seguidos dos galegos (179 minutos) e castelán manchegos (174 minutos); mentres que no lado oposto áchanse os 'millennials' de Baleares (141 minutos), Madrid (146 minutos) e País Vasco (146 minutos).


O estudo conclúe que esta xeración de mozos ve a televisión máis tempo en grupo que o resto de espectadores. Así, o 44% dos 'millennials' consome contidos en televisión sen compañía, un valor levemente inferior ao dos total individuos 4+ (48%); o 37,6% veo en dual e o 18% en grupo (3 ó máis persoas).


Outras das conclusións desta investigación é que canta máis idade, maior tempo de consumo televisivo. Deste xeito, os individuos de 33 anos son os que máis tempo de televisión ven de media diaria con 189 minutos.


En relación coas franxas do día nas que os 'millennials' teñen unha maior representación sobre o total da audiencia, o informe da consultora audiovisual apunta que son a madrugada e o 'late-night' de luns a domingo. A emisión máis vista este ano foron os penaltis do partido de fútbol de Champions League entre Real Madrid e Atlético de Madrid, con 1.901.000 de audiencia media e 66,9%.

relacionada ​Zara, entre as marcas máis relevantes para os 'millennials' chineses
relacionada ​Game of Thrones destrona a Frasier como serie máis laureada
relacionada ​O 60% dos actores galegos viven por baixo do limiar da pobreza

Sin comentarios

Escribe tu comentario




No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Pressdigital
Plaza de Quintana ,3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consejo editorial Publicidad
Powered by Bigpress