​Unha app do 112 revelará se chama unha vítima de violencia machista antes de descolgar

|

112violenciamachista


A Conselleria de Interior da Generalitat e Telefónica puxeron en marcha unha aplicación móbil para potenciais vítimas de violencia machista que permitirá aos operadores do teléfono de emerxencia 112 identificalas cando chaman sabendo antes de descolgar que é un posible caso de violencia machista, ademais de ofrecer consellos e avisar a achegados da vítima se esta así o decide.


O conseller de Interior, Jordi Jané, explicou en rolda de prensa que se trata dunha versión da app 'My112' "pioneira no Estado, innovadora e coa finalidade específica de dar máis protección ás vítima de violencia machista", activando con máis urxencia aos corpos de emerxencia cando esta chámelles, a través dunha base de datos específica de potenciais vítimas.


Actualmente en Catalunya os grupos de atención á vítima dos Mossos d'Esquadra realizan o seguimento de 14.442 expedientes de vítimas de violencia contra as mulleres, e, segundo os datos ata o 31 de outubro, presentáronse 36 denuncias ao día por violencia de xénero e doméstica; 14 delas, por lesións leves, graves e tentativas de homicidio.


DESDE 2017


Esta app, que é unha versión da existente app con geolocalización 'My112', poderase instalar mediante un código facilitado polos Mossos d'Esquadra ás vítimas, estará dispoñible a partir do primeiro trimestre de 2017 para o colectivo con máis risco --unhas 500 mulleres-- e irase ampliando ao resto de vítimas de violencia machista e doméstica.


Este proxecto é froito da colaboración do teléfono 112 con Telefónica, que desenvolveu a aplicación, e contou coa contribución da Dirección Xeral da Policía e a Dirección Xeral de Administración de Seguridade, e segundo Jané permite que ante un posible caso de violencia machista, "sen falar, se poida actuar" activando unha resposta urxente cunha simple chamada.


Coa nova ferramenta, os datos de contacto das vítimas estarán integrados na base de datos do 112 para que cando a vítima chame, aínda que nin sequera fale, se active unha alerta que se poida trasladar de inmediato aos Mossos.


Ademais, esta aplicación permitirá, se a vítima quere, que se poidan enviar mensaxes automáticas de alerta ata a seis dos seus contactos telefónicos en caso de chamada de emerxencia.


A aplicación pode ser utilizada con discreción xa que conta cun botón de saída que permite saír completamente e non deixa rastro da utilización.


O director do 112, Frederic Adán, destacou que é "un instrumento de prevención e defensa dun colectivo vulnerable por esta secuela social" e considerou que a existencia deste tipo de violencia demostra que a sociedade aínda non é suficientemente madura nin libre.


RECOÑECEMENTO DE VOZ


O director de Empresas e Administracións Públicas de Telefónica, Enrique Santiago, explicou que están a traballar nun novo sistema de identificación biométrica da voz que permitiría que a vítima fose identificada pola voz a pesar de que non chame desde os teléfonos de referencia ou a través da 'app'.


As probas para desenvolver esta tecnoloxía empezarán en 2017, o que sería un "gran fito" se se puidese identificar con fiabilidade a voz para protexer así á vítima dunha maneira máis ampla, valorou Santiago.

relacionada ​Fenosa lanza unha app que localiza en tempo real incidencias na subministración
relacionada ​O Goberno promete "maior sensibilidade" contra as pelexas entre menores
relacionada ​Viaqua se tiñe de negro contra la violencia machista

Sin comentarios

Escribe tu comentario




No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Pressdigital
Plaza de Quintana ,3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consejo editorial Publicidad
Powered by Bigpress