Galicia está entre as comunidades que menos gasta en xoguetes no Nadal

|

Bebejuguetes

Os españois invisten ao ano ao redor de 1.212 millóns de euros en xoguetes, o que supón o 1,66% do gasto total mundial nestes produtos, segundo se desprende do estudo 'O gasto en xoguetes 2016', realizado pola Escola de Negocios e Protocolo, Constanza Business & Protocol School.


En concreto, o informe destaca que cada español gasta en xoguetes 26,12 euros, mentres que o gasto neste tipo de produtos por menor de idade é de 143,91 euros.


Respecto á repartición en comunidades, as que máis se gastan en xoguetes son Cataluña, Andalucía, Madrid e a Comunidade Valenciana, con 216 millóns de euros, 215 millóns de euros, 172 millóns de euros e 140 millóns de euros, respectivamente, mentres que os que menos invisten son os asturianos, castellanoleoneses, baleares, galegos e canarios, con 169,85, 161,68, 159,93, 158,84 e 156,34 euros, respectivamente.


O director do departamento de investigación do estudo, Juan Aitor Lago, destacou que "o gasto en xoguetes contraeuse en España por efecto da crise" aínda que desde 2013 percíbese "unha leve melloría, que espera que se manteña, polo menos ata 2020".


A profesora de Constanza Business & Protocol School, directora do seu Observatorio de Protocolo e investigadora do estudo, María das Neves Pérez Verdú, explicou que o crecemento do gasto desde 2013 débese a "un axuste no prezo deste tipo de produtos, tanto por parte de fabricantes como de distribuidores, sobre todo nos anos 2013 e 2014", e en 2015 a "unha mellora nas perspectivas económicas das familias españolas".


PATRULLA CANINA, STAR WARS E EU-KAI WATCH


O mercado fabricante de xoguetes entrou no período clave do ano a bo ritmo, cun crecemento das vendas do 8,7% ata novembro e cos produtos ligados a películas ou series de televisión, como Patrulla Canina, Star Wars ou Eu-Kai Watch, liderando o ránking de xoguetes máis vendidos en España, segundo a empresa de investigación de mercados The NPD Group.


"Algunhas películas e series de televisión teñen unha gran importancia no desenvolvemento e éxito de moitos xoguetes que reproducen aos heroes e personaxes favoritos dos nenos e que en moitos casos voan dos andeis", destacou o director de NPD en España, Fernando Pérez.


Este grupo de produtos suma ata novembro un peso do 25% no mercado español, é dicir, que uno de cada catro euros facturados no sector procede da venda dun xoguete de propiedade ou licenza audiovisual. Ademais, o conxunto destas propiedades crece a un ritmo lixeiramente superior ao do mercado (+9,3%) e, no ránking de xoguetes máis vendidos no acumulado do ano, ocupan as catro primeiras posicións.


Segundo os datos do Panel de Consumidor de NPD, á hora de pedir un xoguete, os nenos españois identifican os produtos inspirados en películas ou series con total exactitude no 23% dos casos, fronte ao 14% rexistrado no caso dos xoguetes non ligados a emisións audiovisuais.


MÁIS ATRAÍNTES PARA OS NENOS


Ademais, os nenos homes son os principais destinatarios deste tipo de propiedades ou licenzas audiovisuais, cun peso do 61%, fronte ao 52% no resto de xoguetes, aínda que este factor está moi influído polas estreas cinematográficas e, segundo Pérez, "en 2016, bótase en falta unha película potente dirixida ás nenas, como foi Frozen hai uns anos".


Por outra banda e atendendo ao comprador, a porcentaxe de compras realizado polos avós é superior neste tipo de produtos (15%) que no resto de xoguetes (11%). Ademais, o comprador das propiedades ou licenzas audiovisuais resulta sobre todo influenciado pola publicidade en televisión, a moda ou unha serie ou programa televisivo, fronte aos compradores de marcas ou produtos "non audiovisuais", para quen a colocación no punto de venda é o factor máis importante.


CONSOLIDACIÓN DO 'BLACK FRIDAY'


A falta de coñecer a evolución da campaña de Nadal, que achega máis da metade das vendas anuais do sector fabricante de xoguetes, os datos acumulados ata novembro confirman a consolidación do 'Black Friday' en España como pistoletazo de saída ás compras do Nadal.


En concreto, durante a semana do 21 ao 27 de novembro, na que se concentraron este ano os descontos, as vendas de xoguetes disparáronse un 27% respecto ao mesmo período de 2015, o que supón un incremento de ao redor de 12,7 millóns de euros.


O director de NPD apunta que o máis sorprendente é o resultado do 'Black Friday' noutros grandes mercados europeos, con caídas de vendas que oscilan entre o 3% de Reino Unido e o 12% de Alemaña. "Témonos que ir a un mercado moi afastado e diferente, como é Estados Unidos, para atopar crecemento (+4%), aínda que moi afastado do resultado en España", subliña Pérez.

relacionada ​Cruz Roja recoge juguetes nuevos, no bélicos y no sexistas para niños de A Coruña
relacionada ​Activan unha campaña de control de xoguetes ante as compras de Nadal
relacionada Papá Noel y "Star Wars" protagonizarán la entrega de regalos a los niños en estas Navidades en Galicia

Sin comentarios

Escribe tu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Este periódico fue seleccionado por Google News Initiative para su Journalism Emergency Relief Fund

Galiciapress
Plaza de Quintana, 3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consejo editorial Publicidad
Powered by Bigpress
CLABE