​O MAC inaugura este xoves a exposición 'O dobre da metade', de Rubén Ramos

|

Eldobledelamitadrubenramosbalsa


O Museo de Arte Contemporánea Gas Natural Fenosa (MAC) da Coruña inaugura este xoves, ás as 20,00 horas, a exposición 'O dobre da metade', do compostelán Rubén Ramos Balsa.


Segundo a organización, este proxecto expositivo supón a primeira presentación ampla do seu traballo en España e mostra "como o propio avance da tecnoloxía e a procura de novas formas de presentar as obras fan que cada unha das pezas se atope nunha constante evolución".


A mostra reunirá un total de 60 obras "que constatan momentos irrepetibles que poden ser lidos como sinxelos exercicios de física ou mecánica que cuestionan a percepción do espazo visual", tal e como detallou.


Entre fotografías, vídeos, esculturas e instalacións, poderanse ver cinco grandes obras que o artista galego modificou e adaptou especificamente para as salas do MAC, como 'A clase mar'; 'Pés de chumbo', 'On the Edge of Water' e 'Soprar'.


O AUTOR


As obras de Rubén Ramos Balsa (Santiago de Compostela, 1978) móvense entre o exercicio científico e a beleza revelada nas composicións elementais de dobres, na versatilidade e ductilidade de materiais e obxectos, ou nas súas reaccións fronte ás determinacións do espazo e do tempo. Neste sentido, as súas series fotográficas e os seus vídeos constatan momentos irrepetibles e detidos que poden ser lidos como sinxelos exercicios de física e mecánica que interrogan sobre a percepción do espazo visual.


A maneira de organizar e deseñar a exposición non se aten a criterios formais nin de formatos, e menos aínda cronolóxicos, se non que máis ben responde o traslado dunha forma de pensamento e de organización conceptual que é, en definitiva, a que rexe a maneira na que Ramos Balsa crea as súas pezas, interrelaciónaas e modifícaas. Deste xeito, a exposición concíbese máis ben como un laboratorio aberto ou un diagrama de espazos e vectores que circulan e aliméntanse entre si.


Por outra banda, a natureza de cada obra, con independencia do seu formato, ábrese a unha interpretación ampliada de maneira que, por exemplo, a fotografía pode remitir a unha práctica performativa ou a escultura a un exercicio científico, e así sucesivamente. Este aspecto, relativiza e cuestiona o status pechado das pezas que pola contra se definen máis ben como estruturas abertas ou ensaios susceptibles a novas relacións 'familiares'.


O carácter retrospectivo da exposición, non se refire tanto á localización dunha boa parte da produción do artista desde principios dos anos dous mil -momento no que efectivamente comeza a desenvolver o seu traballo- ata o presente, senón á posta en escena de diferentes investigacións que flúen e se cruzan nun espazo dado, co obxectivo de tornar o espazo expositivo nun ámbito esencialmente experiencial.

relacionada O Gaiás acolle unha simbólica exposición sobre a transformación da paisaxe galega
relacionada ​Sae á venda o manuscrito inédito de Manuel Antonio 'De catro a catro'
relacionada ​Jorge Mira e Carlos Rodríguez Brandeiro, novos académicos na RAG

Sin comentarios

Escribe tu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Este periódico fue seleccionado por Google News Initiative para su Journalism Emergency Relief Fund

Pressdigital
Plaza de Quintana ,3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consejo editorial Publicidad
Powered by Bigpress