#Claves de la semana

​A CUT defende que "non hai causas" para xustificar o ERE en Citroën

O sindicato denunciou as medidas que a empresa ve "indispensables". En 2016 incrementouse a produción na factoría, alega a CUT.


|

Citroenvigo 9

A CUT denunciou o uso "indebido" do ERE de Citroën na planta de Vigo e asegurou que "non hai causas produtivas" que o xustifiquen, mentres que a empresa defendeu que as medidas son "razoables" e que responden ás posibles variacións na produción ata a fabricación dun novo modelo de vehículo.


A Sala do social do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) acolleu este luns o xuízo por mor da demanda presentada pola CUT contra o acordo de medidas de PSA Peugeot Citroën que inclúe un Expediente de Regulación de Emprego (ERE) extintivo e dous temporais, así como medidas de flexibilidade, asinado pola empresa e os sindicatos SIT, UXT, e CC.OO. o pasado 15 de marzo.


Na sesión, o letrado da CUT denunciou o uso "indebido" dos procedementos levados a cabo pola empresa, que levarían --segundo os cálculos da CUT-- 1.200 contratos suspendidos e 400 despedimentos.


"Isto agrávase porque se fan uns acordos de flexibilidade e organización á marxe dos ERE que supoñen un empeoramento das condicións laborais", expuxo o letrado da CUT, que non ve "causas produtivas" que xustifiquen as medidas presentadas pola empresa.


"EXCEDENCIA FRAUDULENTA"


A demanda da CUT lembra que as medidas aprobadas asociáronse a causas organizativas e produtivas, pero o avogado deste sindicato expuxo na sala que a empresa non achegou "nin un só informe técnico" que xustifique a previsión dunha baixada das cadencias e, de feito, engadiu que no primeiro semestre de 2016 a produción incrementouse respecto de 2015.


Ante esta situación, o sindicato opina que "non hai causa produtivas" para "solicitar un ERE de extinción para 400 postos de traballo" e, en canto ao ERTE suspensivo, mantivo que se trata dunha "excedencia fraudulenta enmascarada nunha extinción do emprego" posto que son "excedencias con dereito a reingreso subvencionadas con diñeiro público".


"É o máis fraudulento porque se utilizan recursos públicos", sinalou aos medios o portavoz da CUT, O sindicato denunciou as medidas que a empresa ve "indispensables". En 2016 incrementouse a produción na factoría, alega a CUT.
Vítor Mariño, antes de entrar en xuízo no TSXG.


Ante todas estas cuestións, o sindicato reclama a nulidade das medidas adoptadas no acordo e de todos os actos que se produzan como consecuencia do mesmo ou, subsidiariamente, se o acordo se declara axustado a dereito, que "se recoñeza o dereito da representación legal dos sindicatos non asinantes a formar parte da comisión de seguimento".


MEDIDAS "NECESARIAS"


Fronte a isto, a defensa da empresa cualificou de "necesarias" e "indispensables" as medidas levadas a cabo por PSA Citroën, e defende que estas "se adaptan" á organización e responden a posibles incrementos de produción pola industrialización de novos modelos.


"As medidas axústanse á organización da factoría", argumentou esta parte, que insiste en que as medidas, que conten co visto e prace dos sindicatos SIT, UXT, e CC.OO., formúlanse para "un tempo de espera".


Neste sentido, recalcou que as medidas, que "non son de aplicación inmediata" senón que se irán executando "en función da evolución da factoría" --segundo expuxo-- , responden ás posibles variacións na produción ata a fabricación dun novo modelo de vehículo.


Respecto diso, a empresa insiste en que "non se trata de castigar" con estas medidas, xustificadas por "causas produtivas" e que están movidas por "necesidade do centro de adaptarse e ser flexible para un período previsible de baixada de produción". "Se isto non é así, non se aplicarán as medidas", puntualizou o seu letrado.


Xunto a isto, as defensas dos sindicatos asinantes do acordo trasladaron o seu rexeitamento á demanda, que consideran que non está motivada xa que se limita a solicitar a nulidade dun acordo que, segundo lembraron, foi asinado pola "maioría dos traballadores".

relacionada ​O ERE de Citroën irá a xuízo a principios de xullo
relacionada ​Citroën dejará la camiseta del Celta tras 31 años
relacionada El nuevo modelo de Citroën se fabricará en Vigo desde 2020
Última hora

Sin comentarios

Escribe tu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Última hora
Cabeceralomasleido 1
Cabecerarecomendados 1

Galiciapress
Plaza de Quintana, 3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidad - Configuración de cookies - Consejo editorial - Publicidad
Powered by Bigpress
CLABE